God morgon Ingarö

Skrivet den 2010-03-10 @ 09:40:20

Jahapp, då var det morgon igen då. Tiden bara rinner iväg.. och inte mig emot faktiskt. 19 dagar kvar till awesome 18!
Dock började inte denna morgon som jag hade önskat, men man måste ju kunna vara flexibel.
Varmvattnet är nämligen slut (eftersom alla i min familj har lyckats badat idag...) och jag kunde inte avnjuta mitt dagliga morgonbad.

Men det spelar ingen roll om jag hade fått ta mitt bad eller inte, denna dag är redan förstörd as it is.
Nu måste jag börja plugga ekonomi till mitt prov om fyra timmar, min buss går om två, jag har två lektioner, åker hem, åker tillbaka till staden... för en UGGLEKVÄLL!? Det har fan brunnit i huvudet på den här snubben... hur fan kan man planera in en fyra timmars lång ugglekväll NU!? Och inte nog med att jag kommer förfrysa, jag missar också Grey's Anatomy! haha Och kommer jag inte får man IG.. suck.

Men jag gillar läget. Solen skiner ju right?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback