Dunka mig gul å blå

Skrivet den 2010-03-12 @ 17:28:41

Äh, det här med att blogga är inte riktigt min grej trots allt. Jag är starkt övertygad om att ni inte kan bry er mindre om än vad jag åt till frulle idag. Jag är ju inte Andrea direkt som bara lever för mat. Gör en dokumentär om hennes liv och ni har den nya 'Mat Tina' Nordström. No offence girl...

Så jag kör mitt egna race här tror jag. Eller jag tror inte, jag är jävligt säker. Och för er som inte vet min way of rolling; det är grovt, jävligt störd humor och svordomar. Och såklart de engelska citaten a la Kishti Tomita.

Så.. det är fredag, but even more important; det är fredagen sjutton dagar innan The Day. Och återigen för er sega råttor som inte fattar; JAG ÄR FÖR FAN ARTON OM SJUTTON DAGAR! Arton, fabulous och förhoppningsvis nybliven körkortsägare.

Annars.. plugg, plugg och plugg. Och ni som nu tycker synd om er själva där hemma, med en uppsats due to torsdag, bör försöka sig på 3-4 prov/inlämningar i veckan. Och då snackar vi inte om en halv sida på oförståelig engelska, utan snarare en vetenskaplig uppsatts om genmanipulation på tre sidor. Samt på office english.

Jag ser fram emot denna helg så enormt.



Man eller kvinna? Jag tror på man.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback