Konnichiwa

Skrivet den 2010-03-08 @ 22:01:51

Ciao to you all.

Denna lilla blogg har faktiskt ett syfte utöver det vanliga 'hej jag vill vara som alla andra och bloggar för jag vill passa in i de nya blogg-normen som håller på att ta över världen'. Och då inget illa menat till er av mina vänner som har bloggar; ni är helt enkelt för coola för att passa in i normen.

Syftet var det ja.. jo det är ju såhär att man tar studenten i år, och vi kommer då alla att spridas för vinden. Och vi alla vet hur tjejer tänker. Ta en sista look i spegeln eller ringa vännen som man inte har hört från på ett tag? Det handlar om prioriteringar, och den där finnen i pannan behövs genast att täckas över. And there we go.
Så jag ska göra det jävligt enkelt för alla att ta del av mitt liv. För er som nu är intresserade.
Att klicka sig in här i samband med den tionde statusuppdateringen (för dagen) på Facebook är något som även den minst begåvade klarar av. Så det är därför jag sitter här.
Och sen kan det ha med att göra att jag är lite av ett bloggfreak myself i grund och botten. Jag är bara duktig på att hitta på ursäkter. Fråga min tränare.

Men men, vi kommer alla att spridas för vinden likt brorsans fisar denna sommar, och jag själv kommer att lämna detta fina (läs: kalla) land för lite sydligare breddgrader. Jag flyttar nämligen till Italien!

Hur allt detta kommer att lösa sig återstår bara att se i framtiden för er som är synska.
Jag är inte det, så jag får ta det som det kommer.




En bild på mig och Karin från nyårsafton. 2 timmar och 50 minuter in på 2010, året som kommer förändra mycket.

yours truly


Kommentarer

Postat av: Karin

Alltså vad är grejen med dig och den där bilden!? Du verkar helt obsessed ju.. -.-

Peace!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback