Boknörd

Skrivet den 2010-03-09 @ 16:19:45

Hemkommen igen efter en skön (men kall) liten tur på stan.
Vanliga människor kanske beger sig så fort tågen kan rulla till Drottningatan för härlig vårshopping i alla trendaffärer.. men eftersom jag inte riktigt har kommit i sommarform än så sparar jag mig våndan framför de ofrånkomliga speglarna.
Helt ärligt så var jag på väg dit som alla andra, men när tåget stannade i Gamla Stan kom jag på en så mycket bättre idé! Jag gick den korta promenaden till min favorit bokaffär SF-bokhandeln.
Ja, SF står för Science Fiction. http://sfbok.se/

Gud vad jag brukade att hänga där förut, då det vara dataspel och manga som gällde. Och för alla er som nu tänker 'jääävlar vilken tönt!!'. Ni har alldeles rätt haha.
Spelar ingen roll vad alla tycker, jag bara älskar den! Jag köpte tre böcker därifrån idag, känner att jag har läst mina favoriter allt för många gånger redan. Dags för nya.
Alla är från samma författare, L.J. Smith han/hon (?) ska tydligen vara bra.

     

What can I say.. jag har det i generna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback